Podrška 091 762 7441
Besplatna dostava U RH za narudžbe iznad 70 €

Vranešević Tihomir: Upravljanje markama

20,00€ *25,00€
*Najniža cijena u zadnjih 30 dana.

Vranešević Tihomir: Upravljanje markama

U knjizi se kroz osam poglavlja pojašnjava važnost marke i upravljanja markom njezin identitet i iskorištavanje, mjerenje vrijednosti, fenomen privatnih maraka, te nudi pregled hrvatskih maraka odnosno brandova. Važnu cjelinu čine poslovni slučajevi, izabrani zbog specifičnosti koncepata i načina stvaranja, te upravljanja markama, a posebno mjesto zauzima Samoborska salama kao robna marka Zagrebačke županije. Upravljanje markama prva je knjiga iz tog područja (brandovima) na hrvatskom jeziku.

Izdvojeno iz kategorije

Preko 50000 artikala

Velika kolekcija naslova

Besplatna dostava

Za narudžbe iznad 70 €

Brza dostava

Hrvatska pošta - naš partner u dostavi

Sigurna kupovina

SSL certifikat i WSPay