Knjiga donosi pregled spoznaja o samopredstavljanju kao obliku socijalnog ponašanja kojim ljudi nastoje utjecati na svoj javni izgled i dojmove što ih drugi stvaraju o njima. Razmatra se razvoj istraživanja samopredstavljanja, određenje i pregled dosadašnjih spoznaja te se objašnjavaju faktori koji utječu i određuju samopredstavljanje. Prikazuju se različite taksonomije taktika i stilova samopredstavljanja te se detaljno opisuju i objašnjavaju pojedine konkretne taktike. U dijelu knjige posvećenom izlaganju empirijskih rezultata daju se spoznaje o stvarnoj povezanosti pojedinih načina samopredstavljanja te se istražuje njihova strukturiranost u pogledu postojanja nadređenih stilova samopredstavljanja. Ispitivani načini samopredstavljanja su samoisticanje, umiljavanje, predstavljanje uzora, korištenja izgovora, korištenje opravdanja te samohendikepiranje za čije mjerenje su u istraživanju konstruirani prikladni instrumenti koji se donose u knjizi. Pored toga izlažu se rezultati o utemeljenosti povezivanja stilova samopredstavljanja izravno ili posredno s pojedinim obilježjima osobe
Preko 50000 artikala
Velika kolekcija naslova
Besplatna dostava
Za narudžbe iznad 70 €
Brza dostava
Hrvatska pošta - naš partner u dostavi
Sigurna kupovina
SSL certifikat i WSPay